Uncategorized Archives - Strona 2 z 4 - JZO

Niezapomniane spotkania w laboratorium JZO

W dniach 20-23 października laboratorium JZO w Jeleniej Górze odwiedziło blisko 200 przedstawicieli branży optycznej. Pierwszego dnia serce JZO – innowacyjne laboratorium w Jeleniej Górze – była to okazja dla przedstawicieli Cechów Optycznych: Międzywojewódzki Cech Rzemiosł Optycznych, Warmińsko-Mazurski Cech Optyków, Dolnośląski Cech Optyków, Śląski Cech Optyków, Lubelski Cech Optyków oraz mediów branżowych.

W kolejnych dniach miejsce produkcji soczewek okularowych odkrywali niezależni optycy z całej Polski. Dodatkowo, każdy z uczestników miał okazję wziąć udział w wyjątkowym konkursie, w ramach którego do wygrania była wizyta ambasadorki szkieł progresywnych – Marzeny Rogalskiej. Zwycięzcą konkursu został – „Bożęcki – Centrum Optyczne”. Serdecznie gratulujemy!

 

Nikon Store – satysfakcja potwierdzona opiniami klientów

Rafał Domański z salonu Studio Optyki podzielił się opinią na temat zakupionego do salonu innowacyjnego konceptu Nikon Store.

1. Jakie korzyści biznesowe przyniosły Panu zastosowanie tego konceptu w salonie?

Nikon jest dla mnie odzwierciedleniem tego, co najlepsze mają do zaoferowania japońskie marki: nowoczesność i precyzję, które wspierają biznes w wyniesieniu go na wyższy poziom. Nikon Store stał się wyznacznikiem rozwoju, poszerzeniem dotychczasowej wiedzy i dbaniem o dobro klienta. Korzyści związane z zastosowania Nikon Store w naszym salonie optycznym to przede wszystkim podniesienie prestiżu salonu oraz wyróżnienie się na rynku optycznym wśród silnej konkurencji.

2. Jak Nikon Store wpływa na jakość obsługi klienta

Wdrożenie Nikon Store umożliwiło nam wzmocnienie pozycji naszego salonu jako pioniera nowych trendów na rynku optycznym. Innowacyjny koncept Nikon Store ułatwia nam zapewnienie najwyższej jakości obsługę klienta. Ekspozycja, bezpośrednie doświadczenie z materiałami Nikon ułatwia klientom podjęcie decyzji zakupowej. Jesteśmy w stanie pokazać fizycznie soczewki na ekspozycji, jak działają poszczególne konstrukcje i jak poprawia się jakość widzenia w soczewkach marki Nikon od standardowych soczewek okularowych.

3. Dlaczego zarekomendowałby Pan Nikon Store?

Jest to świetne narzędzie wspierające działania sprzedażowe. Często zdarza się tak, że jednym z głównych problemów związanych z prowadzeniem salonu jest brak lub mała liczba klientów oraz działania marketingowe niedopasowane do grupy docelowej. Dlatego nie ma co zwlekać z wprowadzeniem zmian w swojej działalności. Nikon Store jest zaawansowanym technologicznie i rozbudowaną przestrzenią do salonu. W jednym miejscu znajdziemy odpowiedzi na wszystkie ewentualne pytania klientów związane z soczewkami okularowymi Nikon. Dodatkowo ekspozycja będzie wizytówką Twojego salonu. Z czystym sumieniem polecamy.

Szczegóły u Przedstawicieli Regionalnych JZO.

Marzena Rogalska – Nowa Ambasadorka szkieł progresywnych JZO!

Poznajcie NOWĄ AMBASADORKĘ SZKIEŁ PROGRESYWNYCH JZO!

Już niebawem na materiałach reklamowych w salonach optycznych w całej Polsce pojawi się Marzena Rogalska!

To kolejny przełomowy moment w historii działalności JZO!

Od teraz będzie towarzyszyła nam w wielu aktywnościach związanych z prowadzeniem nowej kampanii, a także pomagała edukować Polaków w zakresie prezbiopii i tego, jak ważne jest dbanie o wzrok po 40. roku życia.

JZO zostało uhonorowane nagrodą DOBRA MARKA 2021

Z radością informujemy, że JZO zostało uhonorowane nagrodą DOBRA MARKA 2021 – Jakość, Zaufanie, Renoma w kategorii: soczewki okularowe.

Pod uwagę wzięto m.in. pozycję rynkową marki, jakość produktu oraz stopień zaufania konsumentów i klientów.

Dziękujemy Państwu za współpracę przy tworzeniu marki, to przede wszystkim dzięki Wam dziś możemy cieszyć się tym niezwykłym wyróżnieniem!

Nowe szkła Transitions XTRACTIVE NEW GENERATION

Ochrona przed światłem w samochodzie? To możliwe, dzięki nowym szkłom Transitions XTRACTIVE NEW GENERATION. Udoskonalona technologia XTRACTIVE NEW GENERATION zapewnia:

  • szybką adaptację – szkła wracają do stanu przejrzystości o 35% szybciej niż w poprzedniej generacji,
  • ochronę przed szkodliwym światłem niebiesko – fioletowym,
  • największe zaciemnienie na zewnątrz oraz największą przejrzystość w pomieszczeniach.

Te innowacyjne i ultrawydajne szkła zapewnią komfort widzenia nawet osobom niezwykle wrażliwym na światło!

 

Test przeprowadzony na szarych CR39 i poliwęglanowych soczewkach z premią
Powłoka antyrefleksyjna. Światło niebiesko-fioletowe ma długość od 400 do 455 nm (ISO
TR 20772:2018)

Złoty medal 2021 – Soczewki Progresywne SENSEO

SUKCES na Targach Optyka 2021 ZŁOTY MEDAL Targów Optyka dla progresywnych szkieł okularowych Senseo. NOWOŚĆ w ofercie, która błyskawicznie zyskała uznanie wśród niezależnych salonów optycznych. TYSIĄCE zadowolonych klientów! Jako Polski Ekspert Optyczny możemy śmiało powiedzieć, że rok 2021 żegnamy z pięknym wynikiem zrealizowanych celów i w gotowości na kolejne wyzwania w 2022!

75-lecie JZO S. A.

W tym roku JZO S. A. świętuje 75 urodziny, a także towarzyszące obchodom 2 urodziny marki Nikon Lenswear!
Z tej wyjątkowej okazji powstał film urodzinowy, w którym:
? opowiadamy Państwu o tym, co determinuje osiągnięcie sukcesu w dziedzinie inżynierii optycznej na przykładzie osiągnieć JZO,
? zapraszamy na pierwszą i jedyną w swoim rodzaju wycieczkę po naszym laboratorium optycznym – wyjątkowym miejscu, pracującym nieustannie nad udoskonalaniem naszych możliwości produkcyjnych,
? odkrywamy tajemnice naszych magazynów, i zapraszamy do naszego stacjonarnego Centrum Nauki JZO,
? razem z przedstawicielami naszej firmy przybliżamy wiele ciekawych wątków związanych z działalnością JZO – najstarszego producenta soczewek okularowych w Polsce.
Ale co najważniejsze – pokazujemy wszystko to, co sprawia, że co 4 minuty nasze linie produkcyjne opuszcza kolejna soczewka okularowa!

 

Zapraszamy do obejrzenia wyjątkowego filmu urodzinowego.

 

Branża optyczna zmienia się na naszych oczach

Świat zmienia się na naszych oczach. Za sprawą technologii, innowacyjnej myśli naukowej, dążenia do doskonałości, poszukiwania nowych rozwiązań, tworzenia coraz to lepszych produktów. Częścią tej zmiany jest wzrost i ewolucja polskich firm, które swoim nieprzerwanym rozwojem, ciągłym podnoszeniem poprzeczki sobie i całemu rynkowi, czynią tę zmianę ciekawszą. Ta ewolucja w branży optycznej w Polsce byłaby niemożliwa bez JZO S.A., która w tym roku obchodzi 75 -lat swojej nieprzerwanej misji dbania o nasz wzrok.

 

Zapraszamy do zapoznania się z całym artykułem opublikowanym w magazynie “OKO”, w którym opowiadamy jakie zmiany następowały w branży optycznej w ciągu minionych lat i jak wpłynęły one na rozwój JZO : TUTAJ

JZO wspiera akcję #Mój Bezpieczny Salon Optyczny

Lokalni niezależni optycy z całej Polski zjednoczyli siły i rozpoczynają akcję #MójBezpiecznySalonOptyczny. W ramach tej akcji optycy, których salony rozmieszczone są na terenie całej Polski,  tak aby były dostępne dla każdej zainteresowanej ich działaniem osoby, będą pełnili telefoniczne dyżury w salonach optycznych – KAŻDY może umówić się na indywidualną wizytę, realizowaną w formie „JEDEN NA JEDEN” (jeden klient i tylko jeden optyk lub jeden badający). Na czas wizyty zdezynfekowany salon będzie zamknięty dla innych osób. W projekcie MójBezpiecznySalonOptyczny  uczestniczą jedynie salony, w których optycy są w stanie zapewnić bezpieczną i sterylną wizytę, przeprowadzaną zgodnie z procedurami przygotowanymi na podstawie zaleceń Krajowej Rzemieślniczej Izby Optycznej[i].

Jakie to procedury?

  1. Pacjenci są przyjmowani w trybie indywidualnych wizyt po uprzednim umówieniu telefonicznym. Wizyty odbywają się bez towarzystwa osób trzecich. Salon jest zamknięty dla innych odwiedzających w czasie wizyty umówionego pacjenta.
  2. Zarówno pracownicy, jak i klienci salonu są zobowiązani do korzystania z płynu do dezynfekcji rąk przed, w trakcie jak i po wizycie w salonie optycznym.
  3. Pracownik salonu optycznego jest upoważniony do przeprowadzenia z klientem dodatkowego wywiadu odnośnie samopoczucia i ewentualnego kontaktu z osobami z grupy ryzyka (objętymi kwarantanną domową, hospitalizowanymi z powodu koronawirusa, etc.) oraz dokonania pomiaru temperatury jego ciała przed przyjęciem na wizytę
  4. Pracownicy salonów optycznych są zobowiązani do przeprowadzanie regularnych dezynfekcji salonu, w szczególności po każdej wizycie pacjenta (dotyczy wszystkich aparatów, pomocy, przedmiotów, itd. z którymi miał styczność pacjent)
  5. Pracownicy salonów optycznych są zobowiązani do regularnego wietrzenia pomieszczeń
  6. Pracownicy salonów optycznych są zobowiązani do zapewnienia środków ochrony osobistej (maseczek, okularów, przyłbic, rękawiczek, płynów do dezynfekcji dla pacjentów i pracowników)
  7. Pracownicy salonów optycznych są zobowiązani do zagwarantowanie pacjentom możliwości umycia rąk ciepłą wodą z mydłem lub dezynfekcji rąk bezpośrednio po wejściu do salonu.
  8. Pracownicy salonów optycznych mają obowiązek zadbać o jak największą możliwą odległość pomiędzy pracownikami zakładu, pracownikami zakładu i Klientami (1,5-2 metry).
  9. Pracownicy salonów optycznych są zobowiązani do zachęcanie klientów do korzystania z płatności bezgotówkowych
  10. Wprowadzone zostało kontrolowanie stanu zdrowia pracowników w szczególności pomiaru temperatury ich ciała przed rozpoczęciem pracy
  11. Wprowadzona została zasada skierowania do pracy zdalnej przez co najmniej 14 dni wszystkich pracowników powracających z rejonów zagrożonych występowaniem koronawirusa oraz przejawiających jakiekolwiek objawy infekcji (w szczególności: kaszel, katar, podwyższona temperatura ciała)
  12. Właściciel salonu optycznego jest zobowiązany do odbycia szkolenia on-line z bezpiecznej obsługi klientów i procedur bezpieczeństwa w salonie zorganizowanego przez firmę Essilor Polonia, JZO, JAI KUDO.

Listę salonów, które biorą udział w projekcie znajdziesz tutaj!

Bibliografia

[i] „Zalecenia KRIO dotyczące postępowania podczas epidemii koronawirusa”: https://www.krio.org.pl/zalecenia-krio-dotyczace-postepowania-podczas-epidemii-koronawirusa/.

 

Wszystkie informacje dla Optyków zostały zawarte na dedykowanej witrynie bezpiecznysalonoptyczny.pl.

Polska w okularach – Czy okulary chronią przed koronawirusem?

Jeśli musisz wyjść z domu, poza maseczką załóż również okulary. Dla bezpieczeństwa własnego i otoczenia warto chronić nie tylko usta i nos, ale przede wszystkim OCZY!

Zapraszamy do artykułu, w którym znajdziesz opinie polskich i światowych ekspertów oraz porady jak prawidłowo chronić oczy i dbać o okulary w tym trudnym dla nas wszystkich czasie.Dla wszystkich Polaków ruszyła też akcja #BezpiecznySalonOptyczny, która umożliwia w sytuacjach koniecznych skorzystać z usług i badań dyżurujących pod telefonem polskich optyków.

Przeczytaj artykuł na temat ochrony oczu przed koronawirusem TUTAJ

To jest wyrób medyczny. Używaj go zgodnie z instrukcją używania lub etykietą. Soczewki korekcyjne są wyrobem medycznym, przeznaczonym głównie do produkcji okularów korygujących wady wzroku, po złożeniu ich z oprawą. Podmiotem odpowiedzialnym za niniejszą reklamę jest JZO S.A. z siedzibą w Jeleniej Górze. Producentem reklamowanych soczewek korekcyjnych jest JZO S.A. z siedzibą w Jeleniej Górze.