

Polski Ekspert Optyczny
Nie tylko edukujemy, jak ważny jest zdrowy wzrok i jak o niego dbać, ale również zwiększamy świadomość – w tym roku robimy to poprzez mocne w przekazie portrety uchwycone przez światowej sławy fotografa Steve’a McCurry’ego. Promują one Prawo do Widzenia – tak ważne w życiu dla każdego człowieka. Tego szczególnego dnia przeprowadzaliśmy także profilaktyczne przesiewowe badania wzroku u dzieci w Szkole Podstawowej nr 361 im. Papcia Chmiela w Warszawie. To ważne przedsięwzięcie mogliśmy zrealizować dzięki współpracy z wyjątkowym specjalistą, mgr Dominiką Olkowską, przewodniczącą Polskiego Towarzystwa Optometrii i Optometrii Optycznej (PTOO), członkinią Polskiego Stowarzyszenia Soczewek Kontaktowych (PSSK).
Serdecznie dziękujemy Dominice Olkowskiej za ogromne zaangażowanie i ekspercką wiedzę, które przyczyniły się do sukcesu tych badań – dziesiątki młodych pacjentów skorzystało z okazji i usiadło dziś na fotelu u Specjalisty Ochrony Wzroku, a ponieważ w JZO Dzień Wzroku obchodzimy codziennie, będziemy kontynuować naszą misję – działać na rzecz ochrony wzroku dzieci i zachęcać innych do zostania jej częścią.
W dniach 5-6 października w Jeleniej Górze, w jednym z najnowocześniejszych laboratoriów w tej części Europy, gościli Optycy z całej Polski. Była to niepowtarzalna okazja dla wszystkich Specjalistów Ochrony Wzroku, by poznać bliżej JZO, zobaczyć, jak wygląda praca nad najwyższej jakości soczewkami i porozmawiać z ekspertami.
Spotkania z Optykami w laboratorium JZO stały się swego rodzaju tradycją. Specjaliści Ochrony Wzroku mogą w ten sposób pozostać na bieżąco z trendami oraz poszerzyć swoją wiedzę z zakresu Optyki i Optometrii – podczas wydarzenia odbyły się 2 szkolenia: “Transitions: Światło – przyjaciel czy wróg Twoich oczu?” oraz “Profesjonalne dopasowanie soczewek progresywnych”.
Frekwencja jak zawsze była bardzo wysoka, a spotkanie odbyło się w świetnej atmosferze pełnej współpracy i otwartości.
Za nami wspaniałe wydarzenie – spotkanie całego zespołu JZO podczas Family Day. Na pracowników oraz ich bliskich czekało mnóstwo atrakcji – od konkursów i gier, przez pyszne jedzenie, po emocjonujące aktywności dla dzieci. Nie zabrakło też dobrej muzyki i zabawy.
W JZO niezwykle cenimy dobrą współpracę, bliskie relacje i atmosferę wsparcia oraz współpracy. Dlatego cieszymy się i celebrujemy każdą okazję do integracji – również podczas wydarzeń „po godzinach”, gdzie możemy jeszcze lepiej poznać cały zespół oraz ich bliskich. Praca w takim zespole to czysta przyjemność!
W dniu 9 maja w salonie optycznym KOTWICA OPTYK, w ramach nagrody zdobytej w naszym ostatnim konkursie, odbyła się wizyta ambasadorki szkieł progresywnych JZO.
Marzena Rogalska jak zawsze z uśmiechem i pełna pozytywnej energii spędziła miło czas z zespołem optyków z Jędrzejowa.
Zachęcamy do obejrzenia fotorelacji z wydarzenia.
Zwycięzcom raz jeszcze gratulujemy!
W dzisiejszym świecie standardem jest spędzanie dużej ilości czasu na pracy w bliskich odległościach. Praca przy komputerze czy przeglądanie smartfona, to tylko niektóre z obciążających nasz wzrok czynności. Z czasem możemy zacząć odczuwać dyskomfort podczas patrzenia na bliskie odległości. Dzieje się tak, ponieważ mięśnie odpowiedzialne za zmianę mocy soczewki wewnątrzgałkowej oka napinają się i pojawia się problem z odpowiednim ich rozluźnieniem. Soczewki relaksacyjne to rozwiązanie na miarę XXI wieku. Podczas patrzenia w dal zapewniają ostrość widzenia, natomiast w bliży wspierają widzenie poprzez mały dodatek mocy w dolnych obszarach soczewki. Dzięki temu oczy wykonują mniejszy wysiłek akomodacyjny, a użytkownik odczuwa zrelaksowane i komfortowe widzenie podczas wykonywania zadań w bliży. Soczewki relaksacyjne są idealne dla osób, u których jeszcze nie występuje naturalny proces pogorszenia widzenia w bliży (prezbiopia), ale potrzebują wsparcia akomodacji wzroku podczas wykonywania zadań w bliskich odległościach. Soczewki dostępne są w 4 wariantach: z addycją 0.3, 0.6, 0.9 i 1.3 dioptrii.
CHARAKTERYSTYKA PRODUKTU:
1. Jednoogniskowa soczewka do dali z technologią optymalizującą obszar bliży – Acitv’ Boost II, która pomaga zmniejszyć wysiłek akomodacyjny.
2. Idealne rozwiązanie do codziennego stosowania podczas różnego rodzaju czynności np: praca przy komputerze, jazda samochodem, aktywność fizyczna.
3. Asferyczna soczewka zoptymalizowana dzięki zastosowaniu cyfrowej technologii obróbki FREEFORM.
• Wszystkie pola widzenia są zoptymalizowane.
• Bardzo dobre widzenie w obszarach peryferyjnych.
• Do 15% cieńsze w porównaniu do standardowych soczewek sferycznych.
4. Soczewki NEXO, podobnie jak soczewki progresywne, posiadają oznaczenia trwałe i nietrwałe pozwalające na łatwe zamontowanie w oprawie.
KORZYŚCI DLA UŻYTKOWNIKA:
• Soczewki relaksacyjne NEXO skutecznie redukują napięcie akomodacyjne spowodowane długą pracą w bliskich odległościach.
• Łatwa i szybka adaptacja sprawia, że soczewki są komfortowe już od pierwszego założenia.
• Wyraźne widzenie na wszystkie odległości. Dzięki łagodnym przejściom mocy zminimalizowany został również efekt ,,pływania” obrazu.
• Dzięki asferycznej konstrukcji użytkownik otrzymuje estetyczną soczewkę – do 15% cieńszą od standardowych soczewek sferycznych (przy tych samych mocach).
• W połączeniu z powłoką Ideal Max Blue UV, materiałem BLUVXpert lub Transitions soczewki NEXO są rozwiązaniem najlepiej wspierającym oczy przy pracy z urządzeniami cyfrowymi (np. komputer, smartfon)
W ciągu ostatnich 3 tygodni mieliśmy zaszczyt spotkać się z niezależnymi ekspertami na EssilorLuxotiica Roadshow, by porozmawiać o naszej wspólnej pasji, a hasło SEE MORE. BE MORE wybrzmiewało w całej Polsce! Po raz pierwszy współorganizatorem tego wydarzenia był również JZO – Polski Ekspert Optyczny.
Za nami aż sześć wyjątkowych spotkań z SETKAMI klientów, które zaowocowały wieloma rozmowami o trendach, innowacjach i doświadczeniach. Zaprezentowaliśmy kompleksowe rozwiązania dla biznesu optycznego: modele okularów i opraw z najnowszej kolekcji wiosna-lato 2023, soczewki okularowe JZO, instrumenty oraz solutions do salonów optycznych, a także zaprosiliśmy do skorzystania ze strefy szkoleniowej Leonardo.
Każdy dzień zakończony był inspirującym wieczorem, podczas którego mogliśmy spotkać się przy kolacji i wysłuchać prezentacji o trendach i kierunkach rozwoju lidera w branży optycznej.
DZIĘKUJEMY wszystkim za mnóstwo pięknych wspomnień, inspiracji i motywacji.
Do zobaczenia podczas kolejnej edycji EssilorLuxottica Roadshow!
W dniach 20-23 października laboratorium JZO w Jeleniej Górze odwiedziło blisko 200 przedstawicieli branży optycznej. Pierwszego dnia serce JZO – innowacyjne laboratorium w Jeleniej Górze – była to okazja dla przedstawicieli Cechów Optycznych: Międzywojewódzki Cech Rzemiosł Optycznych, Warmińsko-Mazurski Cech Optyków, Dolnośląski Cech Optyków, Śląski Cech Optyków, Lubelski Cech Optyków oraz mediów branżowych.
W kolejnych dniach miejsce produkcji soczewek okularowych odkrywali niezależni optycy z całej Polski. Dodatkowo, każdy z uczestników miał okazję wziąć udział w wyjątkowym konkursie, w ramach którego do wygrania była wizyta ambasadorki szkieł progresywnych – Marzeny Rogalskiej. Zwycięzcą konkursu został – „Bożęcki – Centrum Optyczne”. Serdecznie gratulujemy!
Rafał Domański z salonu Studio Optyki podzielił się opinią na temat zakupionego do salonu innowacyjnego konceptu Nikon Store.
1. Jakie korzyści biznesowe przyniosły Panu zastosowanie tego konceptu w salonie?
Nikon jest dla mnie odzwierciedleniem tego, co najlepsze mają do zaoferowania japońskie marki: nowoczesność i precyzję, które wspierają biznes w wyniesieniu go na wyższy poziom. Nikon Store stał się wyznacznikiem rozwoju, poszerzeniem dotychczasowej wiedzy i dbaniem o dobro klienta. Korzyści związane z zastosowania Nikon Store w naszym salonie optycznym to przede wszystkim podniesienie prestiżu salonu oraz wyróżnienie się na rynku optycznym wśród silnej konkurencji.
2. Jak Nikon Store wpływa na jakość obsługi klienta
Wdrożenie Nikon Store umożliwiło nam wzmocnienie pozycji naszego salonu jako pioniera nowych trendów na rynku optycznym. Innowacyjny koncept Nikon Store ułatwia nam zapewnienie najwyższej jakości obsługę klienta. Ekspozycja, bezpośrednie doświadczenie z materiałami Nikon ułatwia klientom podjęcie decyzji zakupowej. Jesteśmy w stanie pokazać fizycznie soczewki na ekspozycji, jak działają poszczególne konstrukcje i jak poprawia się jakość widzenia w soczewkach marki Nikon od standardowych soczewek okularowych.
3. Dlaczego zarekomendowałby Pan Nikon Store?
Jest to świetne narzędzie wspierające działania sprzedażowe. Często zdarza się tak, że jednym z głównych problemów związanych z prowadzeniem salonu jest brak lub mała liczba klientów oraz działania marketingowe niedopasowane do grupy docelowej. Dlatego nie ma co zwlekać z wprowadzeniem zmian w swojej działalności. Nikon Store jest zaawansowanym technologicznie i rozbudowaną przestrzenią do salonu. W jednym miejscu znajdziemy odpowiedzi na wszystkie ewentualne pytania klientów związane z soczewkami okularowymi Nikon. Dodatkowo ekspozycja będzie wizytówką Twojego salonu. Z czystym sumieniem polecamy.
Szczegóły u Przedstawicieli Regionalnych JZO.
Poznajcie NOWĄ AMBASADORKĘ SZKIEŁ PROGRESYWNYCH JZO!
Już niebawem na materiałach reklamowych w salonach optycznych w całej Polsce pojawi się Marzena Rogalska!
To kolejny przełomowy moment w historii działalności JZO!
Od teraz będzie towarzyszyła nam w wielu aktywnościach związanych z prowadzeniem nowej kampanii, a także pomagała edukować Polaków w zakresie prezbiopii i tego, jak ważne jest dbanie o wzrok po 40. roku życia.