Uncategorized Archives - Strona 3 z 4 - JZO

Startuje akcja pomaganie przez badanie w ramach programu Zobacz Lepszą Przyszłość 2020

Już po raz kolejny nasza spółka została współorganizatorem programu Zobacz Lepszą Przyszłość. To unikatowy w skali ogólnopolskiej dobroczynny program profilaktyki wad wzroku wśród dzieci i młodzieży znajdujących się w trudnej sytuacji.

W 2020 roku planujemy przeprowadzenie badań przesiewowych wzroku wśród 10 000 dzieci i młodzieży m.in. z domów dziecka, pieczy zastępczej, świetlic środowiskowych.

Tym samym planujemy przekazanie blisko 4 000 bezpłatnych okularów korekcyjnych!

W 2020 roku do udziału w akcji POMAGANIE PRZEZ BADANIE wraz z Fundacją Polski Mogą Wszystko zapraszamy optyków, optometrystów i lekarzy okulistów, którzy mogą zaoferować w swoim salonie lub gabinecie przeprowadzenie badań przesiewowych wzroku dowolnej, określonej wcześniej przez siebie, liczby dzieci i młodzieży w trudnej sytuacji.

Każdy Partner Programu otrzyma certyfikat BOHATERA DZIECIĘCEGO WZROKU oraz specjalną naklejkę na witrynę salonu optycznego.

Na najbardziej zaangażowanych Partnerów, którzy dodatkowo  przeprowadzą bezpłatne badania pełne wzroku czekają Medale  BOHATERA DZIECIĘCEGO WZROKU.

Każdy zainteresowany specjalista może zgłosić się do udziału w akcji za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie:

https://fpmw.pl/essilor/pomaganie

 

Więcej informacji: www.grupaessilor.pl

 

 

Nikon od roku na polskim rynku optycznym

Rok temu w ofercie JZO S. A. zadebiutowały soczewki okularowe Nikon. Z tej okazji w trakcie wystawy OPTYKA 2019, towarzyszącej Ogólnopolskiemu Kongresowi KRIO w Karpaczu, wspólnie z Marzeną Rogalską i Maciejem Orłosiem, ambasadorami kampanii Czas na wzrok, oraz Mirosławem Nowakiem, odpowiedzialnym za Grupę Essilor w Polsce, Estonii, na Łotwie i Litwie, na stoisku JZO świętowaliśmy pierwszy jubileusz marki Nikon na polskim rynku optycznym.

 

Powierzenie nam – JZO S. A. – dystrybucji szkieł okularowych Nikon to dla nas ogromne wyróżnienie, ale i wyzwanie. Miniony rok był dla nas czasem intensywnej pracy, której efekty już widzimy. Wspólnie z wyselekcjonowanymi salonami optycznymi zbudowaliśmy sieć dystrybucji, która gwarantuje klientowi końcowemu najwyższą jakość obsługi.” – powiedział Łukasz Ruta, Dystrykt Manager JZO S. A.

 

Nikon Lenswear posiada ponad 100-letnie doświadczenie w zakresie optyki precyzyjnej. Jako pionier technologii optycznej, firma Nikon dąży do zaprojektowania takich soczewek okularowych, które zagwarantują najlepszą jakość widzenia każdemu użytkownikowi okularów. Wysoko wyspecjalizowany kalkulator obliczeniowy NODE (Nikon Optical Design Engine) optymalizuje powierzchnie optyczne, wkalkulowując indywidualne parametry użytkownika tak, aby zapewnić wyraźne, ostre, pozbawione zniekształceń i komfortowe widzenie.

 

Rozpoznawalność marki Nikon na polu fotografii oddziałuje na postrzeganie soczewek okularowych Nikon. Aż 80% użytkowników, którzy wybrali soczewki Nikon, pamiętają markę swoich soczewek.

 

Klienci oczekują najwyższej jakości widzenia, bez kompromisów i soczewek tak cienkich, jak to możliwe. To wszystko gwarantują soczewki Nikon, zarówno progresywne, jak i jednoogniskowe.” – potwierdza Łukasz Ruta, Dystrykt Manager JZO S. A.

 

Choć obecne od niedawna na polskim rynku optycznym, już doczekały się wyróżnień także wśród profesjonalistów. Progresywne soczewki okularowe Nikon Presio Master Infinite w 2018 roku zdobyły Złoty Medal Optyka.

 

Tytuł Best Quality Employer dla JZO S. A.

JZO S. A. uzyskał tytuł „Best Quality Employer 2019” w uznaniu za wysokie standardy zatrudnienia. To już kolejne wyróżnienie, jakie firma otrzymuje na polu polityki personalnej.

Jako firma z kilkudziesięcioletnią tradycją i doświadczeniem rozumiemy, że pracownicy są naszym kapitałem, dlatego regularnie wdrażamy nowe projekty wewnętrzne, które doskonale umacniają naszą kulturę organizacyjną. Poza akcjonariatem pracowniczym czy regularnymi programami doskonalenia zawodowego, implementujemy dobre praktyki w zakresie inicjatyw pracowniczych, umożliwiając naszym pracownikom realizację ciekawych projektów wewnętrznych i wymianę wiedzy.

 

„Dziękujemy naszym pracownikom za wszelkie pomysły, jakie dostarczają do realizacji. Oddolne inicjatywy są najlepiej skalibrowanymi projektami, ponieważ odpowiadają bezpośrednio na potrzeby pracowników JZO” – powiedziała Anna Świerk, Specjalista ds. BHP, odpowiedzialna za koordynację inicjatyw pracowniczych w JZO S. A.

 

Dbamy o atmosferę w pracy i angażujemy pracowników w ogólnopolskie i ogólnoświatowe akcje prozdrowotne (np. różowy październik jako miesiąc walki z rakiem piersi) oraz organizujemy konkursy dla pracowników, aby umacniać ich identyfikację z markami, jakie mamy w portfolio.

 

Nasz projekt profilaktyki wzroku dla pracowników zakłada regularną wymianę szkieł okularowych w ramach deputatów pracowniczych, a wkrótce planujemy jego rozszerzenie o bezpłatne badania wzroku w gabinecie okulistycznym, jaki otwieramy w naszym zakładzie produkcyjnym w Jeleniej Górze.

 

Stale dopasowujemy ofertę zatrudnienia do rynku i wymagań kandydatów, co później przekłada się na wyższe zaangażowanie i lojalność pracowników. Naszym celem jest docieranie do młodych talentów i wykwalifikowanych specjalistów, którzy dzięki rozbudowanym ścieżkom rozwoju i awansu mogą rozwijać swoje umiejętności i talenty.

 

Dokładamy wszelkich starań, aby uzyskany tytuł realnie przekładał się na jakość standardów pracy, jakie dajemy naszym pracownikom, bo nasi pracownicy to my.

 

Dziękujemy!

Darowizna JZO

Darowizna na rzecz Polskiego Związku Niewidomych.

 

Długoletnia współpraca między JZO S. A. a Polskim Związkiem Niewidomych, w tym Koła w Jeleniej Górze, została przypieczętowana 13.09.2019 r. przekazaniem darowizny w postaci soczewek kontaktowych oraz płynów do dezynfekcji soczewek na rzecz podopiecznych Związku. JZO S. A. przekazało łącznie trzy palety produktów o łącznej wartości przekraczającej 90.000 PLN brutto.

„Jest to pierwsza tak duża i chyba największa w Polsce darowizna materialna, jaką otrzymuje Polski Związek Niewidomych”- powiedział Tomasz Żylewicz, Wiceprezes Zarządu PZN Koła w Jeleniej Górze. Rozumiejąc jak trudna jest korekcja wysokich i skomplikowanych wad wzroku, JZO S. A. od 1996 roku wspiera Polski Związek Niewidomych, w tym Koło w Jeleniej Górze, realizując bezpłatnie co roku recepty na soczewki okularowe dla kilkudziesięciu członków Związku. Przekazane soczewki kontaktowe oraz płyny do ich dezynfekcji są uzupełnieniem dotychczasowych darowizn na rzecz niedowidzących i niewidomych.

„Otrzymane soczewki oraz płyny zostaną rozprowadzone także do innych okręgów Polskiego Związku Niewidomych” – potwierdziła Iwona Tymiuk, Prezes Zarządu Polskiego Związku Niewidomych, Koła w Jeleniej Górze.

JZO S. A. Polski Ekspert Optyczny dba o wzrok pokoleń Polaków od 1945 roku. Wieloletnie doświadczenie w branży optycznej poparte przynależnością do koncernu o międzynarodowym zasięgu pozwala firmie oferować soczewki okularowe najnowszej generacji, zapewniające doskonałą korekcję i ochronę wzroku. Soczewki okularowe JZO to najwyższej jakości wyroby medyczne, spełniające wymagania światowych norm dotyczących optyki okularowej. W swojej działalności filantropijnej spółka koncentruje się na edukacji i profilaktyce dzieci i dorosłych w zakresie prawidłowego widzenia oraz materialnym wsparciu na rzecz organizacji zrzeszających słabo i niedowidzących.

Polski Związek Niewidomych Koło w Jeleniej Górze jest Organizacją Pożytku Publicznego działającą na terenie województwa dolnośląskiego, zapobiegającą wykluczeniu społecznemu oraz zawodowemu niewidomych i słabowidzących. Prowadząc działalność doradczą, rehabilitacyjną, informacyjną, szkoleniową, kulturalną i promocyjną, organizacja niesie wszechstronną pomoc osobom dotkniętym chorobami narządu wzroku oraz ich rodzinom.

Czas na wzrok 40+

Ogólnopolska kampania edukacyjna.

Rozmazany tekst w gazecie, słaba akomodacja oka, gorsze widzenie po zmroku – to codzienność wszystkich, których dosięgła już prezbiopia. Prezbiopia jest efektem naturalnych zmian układu wzrokowego zachodzących z wiekiem. Dotyczy każdego po 40. roku życia i objawia się trudnościami z wyraźnym widzeniem z bliska, szczególnie przy słabym oświetleniu. Choć łatwa do skorygowania, mało kto z osób nią dotkniętych sięga po pomoc specjalisty. Ten stan rzeczy ma zmienić kampania CZAS NA WZROK 40+, zainaugurowana 19 lutego w Warszawie.

Dolnośląski Certyfikat Gospodarczy dla JZO

22.01.2019 r. uroczyście wręczono nam Dolnośląski Certyfikat Gospodarczy.

To odznaczenie dla firm działających na terenie Dolnego Śląska, przyznawane przez kapitułę ze świata nauki, biznesu i władz regionu po wnikliwym procesie certyfikacji. Oceniano odpowiedzialność społeczną, innowacyjność i inwestycje w rozwój, dbałość o pracowników i nowoczesność zarządzania. Cieszymy się, bo DCG jest kolejnym potwierdzeniem, że nasze starania w tych obszarach spotykają się z uznaniem i są dostrzegane także poza branżą optyczną! Dziękujemy Dolnośląskie Forum Polityczne i Gospodarcze za tę prestiżową nagrodę.

Laur Konsumenta w kategorii Soczewki Okularowe

Laur Konsumenta 2019 w kategorii Soczewki Okularowe trafił do… JZO!

W tym ogólnopolskim plebiscycie konsumenckim każdego roku wyłaniane są najpopularniejsze produkty i marki w swoich kategoriach.
Większość losowo wybranych respondentów wskazało JZO i tym samym wyprzedziliśmy inne marki soczewek okularowych wiodące na polskim rynku i zdobyliśmy pierwsze miejsce!

Ogromnie dziękujemy za Wasze zaufanie i za każdą pozytywną opinię o naszych soczewkach, którą dzielicie się z rodziną i znajomymi! Bez tego ten sukces nie byłby możliwy

To jest wyrób medyczny. Używaj go zgodnie z instrukcją używania lub etykietą. Soczewki korekcyjne są wyrobem medycznym, przeznaczonym głównie do produkcji okularów korygujących wady wzroku, po złożeniu ich z oprawą. Podmiotem odpowiedzialnym za niniejszą reklamę jest JZO S.A. z siedzibą w Jeleniej Górze. Producentem reklamowanych soczewek korekcyjnych jest JZO S.A. z siedzibą w Jeleniej Górze.