Zespół - JZO

Dział Sprzedaży

Co jest dla mnie ważne?
Najważniejsze są potrzeby stale zmieniającego się rynku. Wdrażanie i proponowanie naszym klientom rozwiązań, które pozwalają im dobrze rozwijać ich biznesy. Utrzymywanie pozycji Lidera i Eksperta Optycznego. Zależy nam,  aby nasi klienci (pacjenci) doceniali jakość naszych produktów i wiedzieli jaka jest różnica pomiędzy naszą ofertą a innymi rozwiązaniami dostępnymi na rynku. Nasi klienci (optycy) to profesjonaliści i eksperci w swoim fachu – bycie dostawcą dla takich optyków zobowiązuje. Dokładamy wszelkich starań, aby każdy nowy produkt, każde nowe narzędzie pozwalało naszym partnerom ten profesjonalizm i jakość usług udowadniać.

Co jest dla mnie ważne?
Partnerska, bezpośrednia i efektywna współpraca z salonami optycznymi. Dostarczanie najwyższej jakości obsługi sprzedaży ze strony JZO jako Polskiego Eksperta Optycznego.

 

Jaki jest cel mojej pracy?
Celem moich działań jest strategiczne i efektywne zarządzanie oparte o współpracę. Zaopatrzenie partnerów biznesowych w najlepszej klasy soczewki okularowe oraz instrumenty pomiarowe.

Dział Operacyjny

Mój cel?
Dostarczenie klientom najwyższej jakości produktu w krótkim czasie realizacji zamówienia. Możliwość szybkiej reakcji na zmieniające się potrzeby rynkowe.

Dział Obsługi Klienta

Co jest naszym celem?
Naszym celem jest ciągłe podnoszenie jakości obsługi, a co za tym idzie satysfakcji klienta ze współpracy z JZO. Priorytetem jest dla nas nawiązanie trwałych relacji z naszymi klientami.

Dział Szkoleń

Co jest naszym celem?
Naszym celem jest dostarczanie ciekawych i wartościowych szkoleń. Dążymy do tego by  ich zakres merytoryczny był jak najlepiej  dopasowany do potrzeb odbiorców. Prowadzimy szkolenia sprzedażowe, produktowe  oraz  techniczne. W najbliższych planach jest rozwój szkoleń on-line.

Co jest moim celem?
Podnoszenie kompetencji zawodowych profesjonalistów naszej branży oraz integracja środowiska.

Co jest moim celem?
Wiedza, profesjonalizm współpracy z klientem / partnerem biznesowym; szukanie i wprowadzanie nowych rozwiązań.

Dział Logistyki

Co jest moim celem?
Optymalizacja procesów i przepływów, skrócenie czasów wewnętrznych, właściwe kolejkowanie zamówień. Ciągłe doskonalenie w zakresie poprawy produktywności, utrzymanie kosztów dystrybucji na jak najniższym poziomie. Zachowanie właściwej równowagi między dostępnością produktów do sprzedaży  a kosztami utrzymania zapasów.

Pracownia Profilowania

Nasz cel?
Dążymy do automatyzacji procesu w ramach usługi zdalnego profilowania. Naszym priorytetem jest wykonywanie usługi montażu na jak najwyższym poziomie jakościowym i w możliwie najkrótszym czasie, spełniając jednocześnie rosnące wymagania klientów w tym zakresie.

Dział Wsparcia Produkcji

Co jest naszym celem?
Naszym celem jest efektywna współpraca z działami Produkcji, Logistyki, IT oraz Sprzedaży czego efektem będzie wytworzenie produktów wysokiej jakości, spełniających oczekiwania klienta docelowego.

Dział Marketingu

Co jest dla nas ważne?
Ważne jest dla nas, by komunikować się z Klientami i konsumentami  ich językiem. Chcemy, żeby nasi klienci rozumieli jakie korzyści i wartości dostarczamy, jako JZO.

Dział HR

Nasz cel?
Najważniejsze jest dla nas dbanie o potrzeby pracowników. Realizacja ich jednostkowych celów przyczynia się do realizacji celów JZO i sukcesu całego zespołu.