JZO - Polski Ekspert Optyczny - Producent Szkieł Okularowych

Aktualności

CZAS NA WZROK. SZPITALE W OKULARACH – razem zadbajmy o wzrok personelu medycznego walczącego z koronawirusem w Polsce!

Obecna sytuacja związana z pandemią koronawirusa przyczyniła się do tego, że wszyscy zostaliśmy zmuszeni do podjęcia nierównej walki z niewidzialnym przeciwnikiem. W obecnych niełatwych czasach z jeszcze większym szacunkiem i

JZO wspiera akcję #Mój Bezpieczny Salon Optyczny

Lokalni niezależni optycy z całej Polski zjednoczyli siły i rozpoczynają akcję #MójBezpiecznySalonOptyczny. W ramach tej akcji optycy, których salony rozmieszczone są na terenie całej Polski,  tak aby były dostępne dla każdej

Polska w okularach – Czy okulary chronią przed koronawirusem?

Jeśli musisz wyjść z domu, poza maseczką załóż również okulary. Dla bezpieczeństwa własnego i otoczenia warto chronić nie tylko usta i nos, ale przede wszystkim OCZY! Zapraszamy do artykułu, w

„Badaj wzrok raz na rok” – Nikon Lenswear partnerem kampanii edukacyjnej „CZAS NA WZROK. BEZ OGRANICZEŃ”

94% osób powyżej 40 roku życia ma problemy ze wzrokiem i oczami, a 64% z nich nie kontroluje jakości widzenia regularnie. Nikon Lenswear, producent najwyższej jakości soczewek okularowych, dołączył do

Startuje akcja pomaganie przez badanie w ramach programu Zobacz Lepszą Przyszłość 2020

Już po raz kolejny nasza spółka została współorganizatorem programu Zobacz Lepszą Przyszłość. To unikatowy w skali ogólnopolskiej dobroczynny program profilaktyki wad wzroku wśród dzieci i młodzieży znajdujących się w trudnej

Nikon od roku na polskim rynku optycznym

Rok temu w ofercie JZO S. A. zadebiutowały soczewki okularowe Nikon. Z tej okazji w trakcie wystawy OPTYKA 2019, towarzyszącej Ogólnopolskiemu Kongresowi KRIO w Karpaczu, wspólnie z Marzeną Rogalską i

Jak wybrać szkła okularowe?

Wybierając soczewki okularowe, klienci mogą konfigurować je na setki sposobów i dobrać rozwiązanie odpowiednie do swojego stylu życia. Jak efektywnie skomponować idealne okulary? Zapraszamy do lektury najnowszego numeru magazynu Home&Market

Tytuł Best Quality Employer dla JZO S. A.

JZO S. A. uzyskał tytuł „Best Quality Employer 2019” w uznaniu za wysokie standardy zatrudnienia. To już kolejne wyróżnienie, jakie firma otrzymuje na polu polityki personalnej. Jako firma z kilkudziesięcioletnią

2. Rodzinny Bieg Charytatywny Czas na Wzrok

2. Bieg Czas Na Wzrok za nami. Jesteśmy dumni, że możemy być częścią tego wielkiego dzieła pomocy. Aż 1796 dzieci z SOS Wioski Dziecięce otrzyma okulary. Zobacz krótkie podsumowanie eventu

Darowizna JZO

Darowizna na rzecz Polskiego Związku Niewidomych.   Długoletnia współpraca między JZO S. A. a Polskim Związkiem Niewidomych, w tym Koła w Jeleniej Górze, została przypieczętowana 13.09.2019 r. przekazaniem darowizny w

Nasz spot reklamowy znów w eterze

Kampania Czas na Wzrok trwa.   W ramach promocji soczewek progresywnych JZO S. A. na antenach największych rozgłośni radiowych w Polsce ponownie można usłyszeć nasz spot z Panią Krystyną Czubówną.

Czas na wzrok 40+

Ogólnopolska kampania edukacyjna. Rozmazany tekst w gazecie, słaba akomodacja oka, gorsze widzenie po zmroku – to codzienność wszystkich, których dosięgła już prezbiopia. Prezbiopia jest efektem naturalnych zmian układu wzrokowego zachodzących